Bye bye bye skelltown

Jahapp på söndag flyttas det eller flyttas och flyttas, jag lämnar stan.
Ska börja plugga i umeå på universitetet men har dock fortfarande inte hittat någon lägenhet och det känns som att jag söker för gäves, men har ju dock polare i umeå som tar hand om mig och låter mig bo hos dom iaf ett tag hoppas jag.


Har just pratat med min bebe i telefonen också, och jag kan inet förstå att det var i morse jag lämnade henne och for till norsjö, det känns som att det var över en vecka sen. Saknar henne extremt, men snart är det helg igen och då ska hon komma till norsjö så det lär väll bli en lökhelg efterssom det inte finns så mycket att hitta på i den här hålan.



Turbo toss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback