Hot potatoe

Tjaaabbaaaa, var ett tag sen jag var inne här nu då men så kan de vara när man har annat viktigt för sig.
Känner mig just nu som en solstekt lutfisk, har vandrat runt på vargfors dammen hela dagen och klippt, ryckt och gnagat ogräs, det var varmt. Har väll varit kring 26 27 grader idag i solen och för en som inte är van sånt som jag så blir det lätt att man får solsting och ex antal hjärnceller sätts i rullning, skönt att vara hemma nu iaf.

I helgen blir de Norsjö beach, världens inte värdaste arangemang men det duger. Det bästa är inte att det är beachen i helgen utan det är att Bebe kommer hit och tossar.



Men nu känner jag att jag fullgjort min bloggplikt och ska dra duschen sen ska jag väll flyga förbi systemet tror jag.

Peace och hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

älsklis

2008-07-31 @ 00:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback